Fit4Kids: sporten voor kinderen met een beperking

Fit4Kids: sporten voor kinderen met een ziekte, aandoening of beperking

Bewegen is goed voor elk kind, dus óók voor kinderen met een chronische ziekte, beperking of langdurige aandoening. Tijdens een Fit4Kids les wordt er zowel op individueel niveau als in groepsverband getraind onder begeleiding van een kinderfysiotherapeut in Waalwijk. Uw kind oefent op fitnessapparatuur en beoefent in groepsverband diverse sporten en spellen. Naast lekker bewegen, vormt het sociale element ook een vast onderdeel tijdens deze lessen.

Voor wie is Fit4Kids?

Fit4Kids is voor kinderen van 6-12 jaar met een chronische ziekte, beperking of langdurige aandoening. Denk hierbij aan astma, diabetes, jeugdreuma, DCD, overgewicht, cerebrale parese, spina bifida, een verstandelijke beperking of een autisme spectrumstoornis.

Gratis proefles in Waalwijk

Uw kind is van harte welkom voor een gratis proefles! Neem vrijblijvend contact op voor meer informatie over Fit4Kids in Waalwijk.

Wilt u een afspraak maken?

Het Fysiocare team staat voor u klaar!

Plan een afspraak

Veelgestelde vragen

Fit4kids geldt voor kinderen van 6-12 jaar met een chronische ziekte, beperking of langdurige aandoening.

Nee, Fit4Kids kan gevolgd worden zonder verwijzing. Enkel bij het aanvragen van een chronische machtiging Fysiotherapie is wel een verwijzing nodig. Is dit niet aan de orde, zal de les gevolgd worden middels een sport abonnementje.

De groep zal bestaan uit maximaal 8-10 kinderen.